Lifestyle

czwartek, 8 stycznia 2015

A jak to się stało, że...?


A jak to się stało, że założyłam bloga?  
 
Znaleźliście się kiedyś w takim miejscu w swoim życiu, w którym musieliście stwierdzić "albo w tą, albo w tamtą"? No właśnie, mi też się w końcu zdarzyło - po dwudziestu czterech latach w końcu chciałabym osiąść gdzieś na stałe (oh God, osiąść na stałe w czeluściach internetu. Really?) i stworzyć swój własny indywidualny świat, w którym byłabym nikim innym a sobą. Myślę, że wszystko ma prawo się powieść, bo chęci są, pomysły też, no i nastał nowy rok a wraz z nim chęć zmiany. Czegokolwiek na cokolwiek. 
O czym będzie blog? Myślę, że o samorozwoju i tym jak dojść jak najdalej w swoim życiu i za razem jak najprościej. Lekkie przemyślenia, czysty lifestyle, z którym chciałabym się z Wami podzielić.
Moda? Być może. Chyba jestem gdzieś między młotem a kowadłem jeżeli chodzi o szukanie unikalnego stylu. Stawiam na klasykę lekko zabarwioną współczesnością. Nie jestem ikoną, ba nawet nie za nimi nie podążam. Jaki w tym wszystkim będzie cel jak będziemy wyglądać tak samo?
Kosmetyki - czyli moje małe fibździ bibździ, ale uwaga w tym roku stawiam na oszczędzanie także Rossmany mijam szerokim łukiem! Gorzej jest chyba jednak z Hebe...

Tak, wiem, wiem. Takich blogów jest wiele, jednak jak się temu przyjrzymy każdy jest... Inny ;-) Także życzę miłego czytania i mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz